תקנון
תקנון אתר בריליינט מוצרים חכמים בע"מ
-
כללי
1.1 ברוכים הבאים לאתר האינטרנט http://www.brilliant-sp.co.il/ (להלן: "האתר") אשר בבעלות בריליינט מוצרים חכמים בע"מ, ח.פ. 517018255 (להלן: "החברה").
1.2 תקנון זה כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ומתייחס גם ללשון נקבה. כותרות הסעיפים נועדו לנוחות בלבד ואין להן משמעות פרשנית.
1.3 הוראות תקנון זה חלות על כל שימוש באתר. גלישה ו/או כל פעולה באתר, לרבות ביצוע הזמנה, מהווה הסכמה לתנאי התקנון.
1.4 תקנון זה מהווה חוזה מחייב בין המשתמש לבין החברה. שימוש באתר מהווה הצהרה להסכמה מלאה לתנאי התקנון. מי שאינו מסכים – מתבקש שלא להשתמש באתר. כל שאלה בעניין יש להפנות לשירות הלקוחות טרם השימוש באתר. משתמש שיעשה שימוש באתר, לא יוכל לטעון או לתבוע כנגד החברה אלא בגין הפרת התחייבויותיה לפי תקנון זה.
1.5 החברה רשאית לשנות את התקנון מעת לעת, על פי שיקול דעתה, ללא הודעה מוקדמת.
1.6 המשתמש מאשר כי רשומות המחשב של החברה יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות שנעשו באמצעות האתר.
1.7 השימוש באתר ובתכניו ניתן כמות שהוא (AS IS) לשימוש פרטי בלבד. אין לעשות כל שימוש מסחרי, מלא או חלקי, באתר ו/או בתוכנו. הפרה תגרור אחריות מלאה, לרבות בתחום המיסוי ויבוא שאינו אישי.
1.8 אין להעתיק, לשנות, לשדר, לפרסם, להעביר, למכור או להפיץ כל תוכן מהאתר ללא אישור מראש ובכתב מהחברה.
1.9 תנאי שימוש אלה חלים על כל גישה לאתר – מכל מכשיר ודרך כל רשת או ערוץ תקשורת.
-
הזכות/כשרות לבצע רכישות באתר
2.1 רשאי לבצע רכישות באתר כל משתמש העומד בכל התנאים המצטברים הבאים:
2.1.1 המשתמש כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. קטין מתחת לגיל 18 רשאי לבצע רכישה רק באישור הורה או אפוטרופוס.
2.1.2 המשתמש בעל כרטיס אשראי ישראלי תקף, שהונפק כדין על ידי אחת מחברות האשראי הפעילות בישראל, או שקיבל רשות חוקית מבעל הכרטיס להשתמש בו. אין לעשות שימוש בכרטיסי אשראי זרים.
2.1.3 המשתמש קרא והסכים לכל הוראות התקנון.
2.1.4 המשתמש בעל תיבת דואר אלקטרוני פעילה באינטרנט.
2.2 החברה רשאית להפסיק את פעילות האתר בכל עת, ללא הודעה מוקדמת.
2.3 החברה רשאית למנוע גישה לאתר או לבטל רכישות של משתמשים שהתנהלותם אינה הולמת או שאינה בהתאם לתקנון זה, או אם יש חשש לפגיעה בהתנהלות התקינה של האתר.
-
רכישת מוצרים
3.1 החברה מאפשרת ללקוחות (כהגדרתם בסעיף 2 לעיל) לרכוש באתר מכשירי חשמל ביתיים (להלן: "המוצרים") לצורך שימוש עצמי.
3.2 לצורך ביצוע הזמנה, על הלקוח לבחור מוצר על פי יצרן, דגם וצבע, ולאחר מכן למלא טופס הזמנה עם פרטיו האישיים: כתובת דוא"ל, שם מלא, ת"ז, טלפון, כתובת מלאה למשלוח והערות רלוונטיות לשליח, לצד בחירת סיסמה או הזמנה כאורח. שדות חובה יסומנו בכוכבית – ללא מילוי שדות אלה לא ניתן להשלים הזמנה. מסירת פרטים שגויים או ללא רשות עלולה להוות עבירה.
3.3 בטופס ההזמנה יש להזין פרטי תשלום – אך ורק כרטיסי אשראי תקפים שהונפקו בישראל. אין לעשות שימוש בכרטיסי אשראי זרים. שימוש כזה מהווה עילה לדחיית העסקה עקב סיכון לסירוב עסקה מיידי, כפי שמוכר בענף.
3.4 סליקה באתר נעשית באמצעות חברות אשראי שונות, לרבות ויזה כאל וישראכרט. החברה אינה אחראית להונאות סייבר נגד חברות הסליקה. מידע נוסף באתר: https://www.cal-online.co.il
3.5 לצורכי אבטחה, לא יישמרו פרטי כרטיס האשראי המלאים במאגרי החברה – רק ארבע ספרות אחרונות.
3.6 לאחר הזנת כל הפרטים, ייאשר הלקוח את ההזמנה בלחיצה על כפתור "רכישה". אם נבחר תשלום באשראי, המערכת תבצע אימות מול חברת הסליקה.
3.7 לאחר קבלת אישור מחברת האשראי ואימות שהמוצר במלאי, תישלח ללקוח הודעת אישור הזמנה לכתובת הדוא"ל שהוזנה.
3.8 אישור ההזמנה כפוף לעמידה בתנאים המצטברים הבאים:
-
מסירת פרטים נכונים ומדויקים.
-
אישור חברת האשראי לביצוע התשלום.
-
זמינות המוצר במלאי החברה.
-
מען המשלוח נמצא באזור חלוקה תקף.
-
לא בוצעו מעשים שפוגעים בחברה, אנשיה או צדדים שלישיים.
-
אין ללקוח חוב כספי כלפי החברה.
אי התקיימות של תנאי מהותי מהאמור לעיל עשויה להביא לביטול ההזמנה. החברה תוכל, לפי שיקול דעתה, להציע פתרון חלופי או השבה כספית, אך אינה מחויבת לכך.
3.9 מחירי המוצרים והמשלוחים באתר עשויים להתעדכן מעת לעת ללא הודעה מוקדמת. המחיר המחייב הוא זה שמופיע במעמד ביצוע ההזמנה.
3.10 החברה רשאית להציע או להפסיק מבצעים והנחות לפי שיקול דעתה וללא צורך בהודעה.
-
מועדי אספקה, הובלה ומשלוח
4.1 לאחר אישור ההזמנה, המשלוח יסופק לכתובת בישראל שהוזנה בטופס ההזמנה.
4.2 החברה תבצע את המשלוח באמצעות חברת שליחויות לפי שיקול דעתה. ימי עסקים מוגדרים כיום א'-ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג.
4.3 דרכי המסירה האפשריות: 4.3.1 תיאום משלוח יתבצע מול חברת השליחויות. אם לא ניתן יהיה לתאם מסירה בפרק הזמן שהוגדר, החברה תשקול את ביטול ההזמנה אך לא מחויבת לכך. החברה תעשה מאמצים לאתר את הלקוח ולמסור את המוצר.
4.3.2 החברה לא אחראית במקרה בו הלקוח או נציגו אינם נמצאים במען המסירה במועד המתואם.
4.3.3 איסוף עצמי יתבצע מנקודת איסוף במודיעין (פרטים באתר), בתוך 72 שעות מהודעת מוכנות המשלוח. אי-איסוף בזמן יוביל להחזרת המשלוח, ביטול העסקה וחיוב בדמי טיפול.
4.4 במקרה של מסירת פרטים שגויים, אי-הימצאות במועד, או סירוב לקבלת המשלוח – הלקוח יחויב בדמי טיפול ודמי משלוח. החברה לא תישא באחריות ולא תיחשב כמפרת התחייבות.
4.5 החברה ו/או חברת השליחויות רשאיות לסרב לספק לאזורים עם מגבלות גישה. במקרה כזה יבוצע תיאום מול הלקוח.
-
שירות לקוחות
5.1 לשאלות בנושא מוצרים, הזמנות ושירות, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה:
בטלפון: 08-373-0005 בימים א'-ה', בין השעות 10:00–15:00
בדוא"ל: info@brilliant-sp.co.il